Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z renowacją kolektora sanitarnego „A” f 1000 mm w rejonie ul. Poznańskiej w Inowrocławiu metodą bezwykopową w technologii rękawa termoutwardzalnego na odcinku od studzienki S1 do studzienki S4 o długości ok. 270m.
Istniejący kolektor sanitarny „A” f 1000 mm przeznaczony do remontu wykonany jest z rur żelbetowych. Kolektor zlokalizowany jest pod jezdnią ul. Poznańskiej. Renowacja kanału sanitarnego ma na celu poprawę stanu technicznego kanału (szczelność na infiltrację oraz eksfiltrację), uzyskanie właściwej przepustowości hydraulicznej kanału, odtworzenie właściwej konstrukcji oraz usprawnienie funkcjonowania systemu kanalizacji.
Renowację należy wykonać przy użyciu rękawa z włókna szklanego impregnowanego żywicą poliestrową utwardzonego promieniami UV o sztywności obwodowej min. SN 4.
W zakres zadania wchodzi wykonanie następujących prac:
1) Hydrodynamiczne czyszczenie kanału przed renowacją.
2) Inspekcja telewizyjna przed i po renowacji.
3) Przepompowanie ścieków z kolektora przez ul. Poznańską w czasie trwania prac remontowych. Sposób przepompowywania ścieków należy uzgodnić z zarządcą drogi - Zarządem Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, przed złożeniem oferty oraz po przeprowadzeniu wizji lokalnej potwierdzonej oświadczeniem (Załącznik nr 6).
4) Dodatkowo zapewnienie ciągłości odbioru ścieków z kanalizacji włączonej do kolektora na wysokości ulicy Poznańskiej 283, ulicy Skrytej oraz włączenia na dz. nr 27/5 oraz 27/15 (obręb 53 Inowrocław).
5) Instalacja rękawa żywicznego wykonanego z włókna szklanego utwardzanego przy pomocy promieni UV o sztywności obwodowej SN 4.
6) Otwarcie istniejących przyłączy na trasie układanego rękawa.
7) Ewentualne wprowadzenie oznakowania dla awaryjnej organizacji ruchu po uzgodnieniu z zarządcą drogi – Zarządem Dróg Powiatowych w Inowrocławiu.
8) Przywrócenie terenu po przeprowadzonych robotach do stanu pierwotnego.
9) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Uwaga:
Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia w celu ustalenia technologii wykonania robót wraz z przepompowywaniem ścieków i weryfikacji sprawdzającej przed złożeniem oferty, późniejsze rozbieżności nie będą przyjęte przez zlecającego.
Do oferty należy złożyć oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej przy udziale przedstawicieli Zamawiającego (Załącznik nr 6).
1. Specyfikacja warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.pwikino.pl.
2. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień sektorowych PWiK Sp. z o.o. w Inowrocławiu dostępnym na stronie internetowej www.bip.pwikino.pl.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania robót od 01.08.2025 r. do 29.08.2025r.
6. Wykonawcy przystępując do przetargu winni spełniać wymogi Regulaminu - § 11
a ponadto winni:
- wykazać zrealizowanie w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zadań o podobnym zakresie tj. renowacja kolektora sanitarnego o średnicy min. 800 mm metodą bezwykopową w technologii rękawa termoutwardzalnego wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,
- zapewnić kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, z późn. zm.), w zakresie kierowania robotami budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, należącego do izby samorządu budowlanego i posiadającego co najmniej 2-letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie w kierowaniu robotami, a także posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
- posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia
nie niższą niż wartość oferty,
- udzielić gwarancji na wykonane zadanie minimum 60 miesięcy,
- zagwarantować przystąpienie do usunięcia wad w okresie gwarancyjnym nie dłuższym niż 10 dni.
- wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł.
7. Kryterium oceny ofert jest: cena - 100%.
8. Oferty składać należy do dnia 29.05.2025r., do godz. 10:00 w sekretariacie przedsiębiorstwa.
9. Wykonawca jest związany ofertą do dnia 28.06.2025r., przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. od dnia 29.05.2025r.
10. Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: Michał Szablewski tel. (52) 357-40-71 w. 150, Justyna Kucharska tel. (52) 357-40-71 w. 151, Dorota Małek tel. . (52) 357-40-71 w. 137 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.00, email: inwestycje@pwikino.pl .